26 January 2011

Aysha dah 3 bulan



hari ni anak umi dah 3 bln. pagi tadi bawak pegi klinik fauziah kat kg pandan tu... sebab rushing, lupe nak tukar pampers... sorry sayang..klinik fauziah tu pkul 9am baru bukak.. so kitorg tunggu dekat sejam kat luar tu.. selalu kalau dr Zaid yang bertugas konfirm ramai giler orang. sanggup tunggu berjam2. saya lah salah sorang orangnye. hehe.. nasib baik jadi orang ke-2 takde la tunggu lame mane.. so seperti biase aysha tido lena tak bangun2. biler doktor masuk bilik jer terus die bukak mate. timbang berat - 7.1kg berat sungguh.. kire panjang - 62cm panjang ker tu? mase lahir 54cm. 3 bln tambah  8 cm.. cam sikit jek.. oke.. so sesi enjet2 semut.. bukak je pampers die yg penuh tu, terus keras jer badan die.. tapi anak umi tak nangis langsung.. bagus betul.. lepas enjet2 dier pon terlena dengan pampersnye yang berat itu.. umi sayang aysha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kissable Cheeks - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger