03 March 2011

mode: kecewa

2, 3 hari lepas ada dapat sms dr someone yang ku sangka dan ku anggap sebagai rakan tetapi tak sangka sanggup menghantar kata2 kesat.. ini adalah replyku:

Please.. janganlah menyalahkan orang lain atas kesilapan atau pilihan yang pernah dilakukan. takde siapa pon yang paksa kamu untuk memilih jalan yang telah dipilih. jangan sangka orang lain yang nampak senang lenang tu takde masalah dan bebanan hidup.. sebenarnya orang lain tu lah lagi banyak masalah tapi tak perlu lah nak menunjuk2 dan bercerita2. terima dan percayelah bahawa terdapat hikmah disebalik apa yang telah berlaku. mengaku kesilapan diri sendiri dan berusaha untuk mengubah dan mempertingkatkan diri ke arah yang lebih positif. berdoalah padaNya supaya ditunjukkan jalan untuk memperbaiki kesilapan masa dulu dan dibuka pintu rezeki.. kamu, ada dalam doaku..

signing off...

3 comments:

C.e.t.O.t said...

macam tak percaya yanti yg reply ayat2 ni.. marbeles.. keke

KC said...

haha.. wat saket hati je bace sms orang tu.. dulu dier yg wat keputusan tu sendiri. now biler tak jadi nak blame orang lain.. aritu dah nak tolong.. tiap2 hari call taknak plak angkat tepon nyer.. skang plak tetibe rajin nak sms2. masalahnye henpon aku plak kene barr. haha.. duit tarak nak unbarr.. tiap2 bulan bayar sket2.. tunggu 3 bln lagi la baru henpon bleh gune balik.. :D

SaShah said...

wow amazing ayat ni.keke betul tu yanti..keep it up girl!!.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kissable Cheeks - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger