30 March 2011

Aysha dah 5 bulan


anak umi dah 5 bulan.. sekejap jer rasa.. ari sabtu aritu patut bawak pegi check up. tapi tengah selsema pulak.. almost seminggu jugak lah.. umi n abi pon kene jangkit jugak... kesian dier.. nak nyusu pon tak selesa.. sekarang aysha makin kurang nyusu.. sebab aktif n tak selesa jgak agaknya.. kalau nyusu pon skejap sangat.. sibuk nak tengok tempat lain nak tengok nenek lah... nak tengok abi lah.. nak tengok kipas pusing lah...
kalau amik dier balik dari umah bs bukan main baik lagi perangai.. sampai umah tu sempat la buat ape2 yang patut.. tapi tak sampai stengah jam pon.. da start siren... nak suh angkat.. bawak jalan2 menengok pemandangan..kalau baring boring.. tengok siling jer kan shasha.. hehe
shasha suke sangat tengok benda bergerak.. tengok air pancut kat kolam kat umah tu.. pastu tengok kereta n motor lalu depan umah.. pastu tengok orang main2 kat taman.. nanti shasha da besar sket umi bawak gi taman bleh main2 k. kalau tengok benda gerak mate bolat tak berkelip langsung.. huhu.. khusyuk betol menengoknye..
shasha pon skarang da gear gostan.. tangan da kuat angkat dada..mcm aksi pumping.. tapi kaki plak tak kuat nak tolak badan... bontot jer tertonggek2.. tunggu mase jer nih... hehe..
kalau main peekaboo tu bukan main lagi ketawa nyer... pakai selimut dier tu.. lalukan kat muka dier.. seronok bukan main... lepas peekaboo, selimutnya terus disumbat masuk mulut.. shasha nih...
dah bleh dengar baby babble nye.. so sweet... siap tarik2 lagi tu... nanti besar bleh jadi penyanyi... hihi... kalau jerit... pekak telinga umi..
dah pandai tunjuk kalau dier tak suke something.. badan dier akan dikeraskan.. kalau tak nak duduk, dier keraskan badan sampai terbaring dibuatnya...
nanti ada mase umi haplod video aysha ehh.. nanti bleh layann...

1 comment:

TED ZEPHYR said...

haha~ klaka nyer! ni knal x ? ni syahmi, kalo nk tngok blog kte tlis tedzones.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kissable Cheeks - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger