08 August 2010

check up @ ampang puteri

esok nak gi check up kat ampang puteri. da amik cuti siap2.. hehe.. excited la plakk... tapi en suami mebi tak dapat ikut.. dier ada kelas... aku ni pon pegi set appt belah petang.. kalau belah pagi bleh gak dier ikut... aisehhh... takper... nanti tanya misi bleh tak tukar appt belah pagi.. kalau bleh, yahuuu.. kalau tak bleh pegi sendiri lagi la nampaknyer... sian suamiku... da lame tak tengok beby.... tengok kat gambo jek.. tu pon tak reti nak tengok.. hiihih... semlm da beli barang beby... arini teringin nak gi beli lagi... tapi suamiku ni tido la plak.. tadi kate nak gi kajang amik nota assignment.. hmmm... nanti nak puase da tak larat nak gi bersoping... huhuh.. yer lah.. nak puase dah lagi 3 hari... selamat berpuase kepada semuaaa!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kissable Cheeks - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger