06 July 2011

day 3: 10 things i hate

wow.. i normally don't hate.. but if i had to list down.. will be things that i dislike =P

1. i don't like waiting for people.. but i don't mind people waiting for me.. heheheh.
2. i hate having to wake up early each morning to go to work..
3. paling bengang biler pc hang..
4. tak suke kepala berserabot dengan masalah.. selalunye i tend to purposely forget all troubles until the very last minit.. which normally gives more trouble.. haha...
5. tak suke sangat biler tak dapat nak meluangkan masa dengan aysha.. bilerlah umi bleh duduk umah goyang kaki main dengan aysha jer ekkk...
6. sangat geram kalau panggil orang tapi tak disahut.. orang tu buat dono jek... eiiii gerammmmm....
7. tak suke teh yang pekat sampai rasa kelat... yekkkk
8. tak suke kalau tak makan... wakakakka.. ni pon nak letak.. bengong...
9. paling nyampah kalau ada orang potong q.. tak kire lah biler drive ker.. biler beratur beli makanan ker.. eh mcm terasa la plak kann.. wahkahkahkha
10. last sekali... tak suke menyusahkan orang lain.. and tak suke tengok orang menyusahkan orang.. ehh.. fenin suda..


ok.. nak tido.. esok kene gi norehh... aysha dah terlelap sambil main ngan wayar mouse nih.. sian dier.. tunggu umi dier berblog sampai tak sudah.. hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kissable Cheeks - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger